
Teams Telefonie maakt
teamwork eenvoudig
Bij Communicativ zijn we al jaren partner van Microsoft voor het implementeren, integreren en uitrollen van Microsoft communicatieoplossingen. Met als doel: bedrijfscommunicatie efficiënter maken. Samen bekijken we de scope van het project en werken op onze manier versnellend, vertellend en vernieuwend aan de overstap naar Teams Telefonie.
Functionaliteiten
- Rechtstreeks nummer voor iedere gebruiker
- Ook beschikbaar op mobiel via de Teams app
- Simpel doorverbinden naar collega’s via de mobiele telefoon
- Teams bureautoestellen beschikbaar
- Eenvoudig openingstijden, wachtrijen en keuzemenu’s aanpassen
- Optimaal thuiswerken met gelijke functies als kantoor
Voordelen van bellen met Microsoft Teams
- Breidt de mogelijkheden van Microsoft 365 uit
- Versterkt de waarde van Microsoft 365
- Telefonie, chat en video in één applicatie
- Lage kosten
- Vast bedrag per maand
- Overal bereikbaar
Telefonie as a service
DirectRoute365 is het eigen Teams telefonie as a service platform van Communicativ dat is ontwikkeld voor een optimale bereikbaarheid, continuïteit en functionaliteit.
Meer dan 10 jaar Microsoft-ervaring is verwerkt in deze oplossing. Met enkel een internetverbinding faciliteren wij alle telefonie mogelijkheden. Wel zo makkelijk en op basis van een ‘pay per use per month’ model model. DirectRoute365 is in meer dan 60 landen beschikbaar via één beheerplatform.
Veel gestelde vragen
over Teams Telefonie
Kan ik mijn traditionele telefooncentrale vervangen?
Ja, dit is mogelijk. Het is wel belangrijk goed te kijken naar de functionele behoefte om zo de vertaalslag te maken binnen de toekomstige Teams telefonie omgeving. Wij ondersteunen u graag in deze transitie.
Is er een oplossing voor receptie medewerkers?
Er zijn meerdere mogelijkheden om de receptie te ondersteunen met de juiste functionaliteiten. Laat u door ons adviseren in de mogelijkheden.
Wordt klantcontactcenter functionaliteit ondersteund?
Binnen DirectRoute365 bieden wij een basis contact center oplossing voor een klein bedrag per maand. Rapportages en live wallboard zijn standaard inbegrepen en als agent kan je ook vanuit huis deelnemen.
Welke hardware hebben wij nodig om te bellen?
Er zijn vele soorten headsets en bureautoestellen verkrijgbaar. Afhankelijk van het soort gebruiker (persona’s) adviseren wij hardware op maat.
Is er een minimaal aantal gebruikers om te starten?
Wij richten ons op organisaties met een minimale afname van 50 actieve gebruikers per maand. Voor het activeren van Teams telefonie is er een Microsoft 365 E1 licentie benodigd inclusief Phonesystem licentie.