Ga naar hoofdinhoud
Teams Telefonie

Wij maken communicatie eenvoudig voor alle werknemers met een telefonie integratie in Microsoft Teams. Optimaal bereikbaar zijn voor elke afdeling, thuis, remote of op kantoor. Elk proces efficiënt vertaald naar de nieuwe mogelijkheden die Microsoft Teams een organisatie kan bieden. Met duidelijke inzichten in bijvoorbeeld wachtrijen, KPI’s of rapportages over belgroepen maken we het managen van hybride teams nog eenvoudiger.

Vraag direct om advies

Teams Telefonie maakt bereikbaarheid eenvoudig!

Communicativ is al meer dan 12 jaar partner van Microsoft voor het implementeren, integreren en uitrollen van Microsoft communicatieoplossingen. Dit doen we met het doel om bedrijven en instellingen te helpen om hun bedrijfscommunicatie efficiënter te laten verlopen. Samen bekijken we naar de gewenste bereikbaarheid doelstellingen. We werken op onze manier versnellend, vertellend en vernieuwend aan de overstap naar een Microsoft Teams telefonie omgeving. Bellen via Teams wordt zo voor elke medewerker toegankelijk!

Functionaliteiten

  • Voor elke gebruiker een eigen nummer
  • Bellen via je mobiel met het zakelijk nummer 
  • Simpel doorverbinden naar collega’s via de mobiele telefoon
  • Ondersteuning voor receptie medewerkers
  • Eenvoudig openingstijden, wachtrijen en keuzemenu’s aanpassen
  • Belgroepen, BHV, Servicedesk en klant contact centers ondersteunen
  • Live wachtrij inzichten, rapportages en cost centers
  • Optimaal thuiswerken met gelijke functies als op kantoor

Steeds meer organisaties kiezen voor ontzorgen met Teams telefonie as a service. Communicativ biedt DirectRoute365!

Vraag gratis een demo aan

Teams telefonie as a service

DirectRoute365 is het door Communicativ ontwikkelde Teams “telefonie as a service” platform. Met dit platform bieden we meer functionaliteit en een verhoogde continuïteit aan.

Meer dan 12 jaar Microsoft-ervaring is verwerkt in deze oplossing. Er is slechts een internetverbinding nodig waarop wij nagenoeg alle telefoniemogelijkheden faciliteren. Het platform werkt op basis van een ‘pay per use per month’ model. DirectRoute365 is in meer dan 70 landen beschikbaar met lokale nummers via één beheerplatform en er is gebruik te maken van een toewijzing per gebruiker, nummer, belgroep aan een kostenplaats, uitgebreide rapportages en applicaties om receptie en klant contact centers te ondersteunen.

Vergaderen met Microsoft Teams?

Lees meer over een compleet integreerbare oplossing voor
vergaderingen en (online) meetings. 

Meer weten over Teams Meeting Rooms?
Teams vergaderoplossingen

Veel gestelde vragen
over Teams Telefonie

Kan ik mijn traditionele telefooncentrale vervangen?

Ja, dit is mogelijk. Het is wel belangrijk goed te kijken naar de functionele behoefte om zo de vertaalslag te maken binnen de toekomstige Teams telefonie omgeving. Wij ondersteunen u graag in deze transitie.

Is er een oplossing voor receptie medewerkers?

Er zijn meerdere mogelijkheden om de receptie te ondersteunen met de juiste functionaliteiten. Laat u door ons adviseren in de mogelijkheden.

Wordt klantcontactcenter functionaliteit ondersteund?

Binnen DirectRoute365 bieden wij een basis contact center oplossing voor een klein bedrag per maand. Rapportages en live wallboard zijn standaard inbegrepen en als agent kan je ook vanuit huis deelnemen.

Welke hardware hebben wij nodig om te bellen?

Er zijn vele soorten headsets en bureautoestellen verkrijgbaar. Afhankelijk van het soort gebruiker (persona’s) adviseren wij hardware op maat.

Is er een minimaal aantal gebruikers om te starten?

Wij richten ons op organisaties met een minimale afname van 50 actieve gebruikers per maand. Voor het activeren van Teams telefonie is er een Microsoft 365 E1 licentie benodigd inclusief Phonesystem licentie.

Back To Top