skip to Main Content
Teams Telefonie

Wij maken communicatie eenvoudig met bellen via Microsoft Teams. We kennen 3 manieren om Teams telefonie te activeren.

  • Microsoft Calling plans.
  • Eigen Sip trunk en SBC.
  • Met ons DirectRoute365 platform. Teams telefonie as a service beschikbaar in meer dan 60 landen.
Vraag direct om advies

Teams Telefonie maakt
teamwork eenvoudig

Bij Communicativ zijn we al jaren partner van Microsoft voor het implementeren, integreren en uitrollen van Microsoft communicatieoplossingen. Met als doel: bedrijfscommunicatie efficiënter maken. Samen bekijken we de scope van het project en werken op onze manier versnellend, vertellend en vernieuwend aan de overstap naar Teams Telefonie.

Functionaliteiten

  • Rechtstreeks nummer voor iedere gebruiker
  • Ook beschikbaar op mobiel via de Teams app
  • Simpel doorverbinden naar collega’s ook via de mobiele telefoon
  • Ondersteuning van receptie bedienpost en klant contact center
    (3th party tools)
  • Eenvoudig openingstijden, wachtrijen en keuzemenu’s aanpassen
  • Optimaal thuiswerken met gelijke functies als kantoor

Kennismaken met
bellen via Teams?
Of meer weten over
DirectRoute365?

Vraag gratis een demo aan

Voordelen van bellen met Microsoft Teams

  • Versterkt de waarde van Microsoft 365
  • Telefonie, chat en video in één applicatie
  • Hoge ROI
  • Vast bedrag per maand
  • Overal bereikbaar
  • Eenvoudig voor elke gebruiker

Telefonie as a service

DirectRoute365 is het eigen Teams telefonie as a service platform van Communicativ dat is ontwikkeld voor een optimale bereikbaarheid, continuïteit en functionaliteit.
Meer dan 10 jaar Microsoft-ervaring is verwerkt in deze oplossing. Met enkel een internetverbinding faciliteren wij alle telefonie mogelijkheden. Wel zo makkelijk en op basis van een ‘pay per use per month’ model model. DirectRoute365 is in meer dan 60 landen beschikbaar via één beheerplatform.

Teams Vergaderoplossingen

Vergaderen met
Teams?

Lees meer over een compleet integreerbare oplossing voor
vergaderingen en (online) meetings. 

Meer weten over Teams Meeting Rooms?

Veel gestelde vragen
over Teams Telefonie

Kan ik mijn traditionele telefooncentrale vervangen?

Ja, dit is mogelijk. Het is wel belangrijk goed te kijken naar de functionele behoefte om zo de vertaalslag te maken binnen de toekomstige Teams telefonie omgeving. Wij ondersteunen u graag in deze transitie.

Is er een oplossing voor receptie medewerkers?

Er zijn meerdere mogelijkheden om de receptie te ondersteunen met de juiste functionaliteiten. Laat u door ons adviseren in de mogelijkheden.

Wordt klantcontactcenter functionaliteit ondersteund?

Binnen DirectRoute365 bieden wij een basis contact center oplossing voor een klein bedrag per maand. Rapportages en live wallboard zijn standaard inbegrepen en als agent kan je ook vanuit huis deelnemen.

Welke hardware hebben wij nodig om te bellen?

Er zijn vele soorten headsets en bureautoestellen verkrijgbaar. Afhankelijk van het soort gebruiker (persona’s) adviseren wij hardware op maat.

Is er een minimaal aantal gebruikers om te starten?

Wij richten ons op organisaties met een minimale afname van 50 actieve gebruikers per maand. Voor het activeren van Teams telefonie is er een Microsoft 365 E1 licentie benodigd inclusief Phonesystem licentie.

Back To Top