skip to Main Content
Teams Telefonie

Wij maken communicatie eenvoudig met bellen via Microsoft Teams. We kennen 4 manieren om Teams telefonie te activeren.

  • Microsoft Calling plans
  • Een eigen Sip trunk en SBC
  • Carrier connect
  • Via ons eigen DirectRoute365 platform.
    • Teams telefonie as a service beschikbaar in meer dan 70 landen inclusief extra telefonie functionaliteiten.
Vraag direct om advies

Teams Telefonie maakt
teamwork eenvoudig

Communicativ is al meer dan 12 jaar partner van Microsoft voor het implementeren, integreren en uitrollen van Microsoft communicatieoplossingen. Dit doen we met het doel om bedrijven en instellingen te helpen om hun bedrijfscommunicatie efficiënter te maken. Samen bekijken we de aard, omvang en beperkingen van het project en het grote voordeel is: we werken op onze manier versnellend, vertellend en vernieuwend aan de overstap naar een Microsoft Teams telefonie omgeving. Bellen via Teams wordt zo nog eenvoudiger voor elke organisatie!

Functionaliteiten

  • Rechtstreeks nummer voor iedere gebruiker
  • Beschikbaar op mobiel via de Teams app voor IOS en Android 
  • Simpel doorverbinden naar collega’s ook via de mobiele telefoon app
  • Ondersteuning van receptie bedienpost en klant contact center via 3th party applicaties
  • Eenvoudig openingstijden, wachtrijen en keuzemenu’s aanpassen
  • Optimaal thuiswerken met gelijke functies als op kantoor

Kennismaken met
bellen via Teams?
Of meer weten over
DirectRoute365?

Vraag gratis een demo aan

Voordelen van bellen met Microsoft Teams

  • Versterkt de waarde van Microsoft 365
  • Telefonie, chat en video in één applicatie
  • Hoge ROI
  • Vast bedrag per maand
  • Overal bereikbaar
  • Eenvoudig voor elke gebruiker

Teams telefonie as a service

DirectRoute365 is het door Communicativ ontwikkelde Teams “telefonie as a service” platform dat is ontwikkeld voor een optimale bereikbaarheid, verhoogde continuïteit en extra telefonie functionaliteiten biedt.

Meer dan 12 jaar Microsoft-ervaring is verwerkt in deze oplossing. Er is slechts een internetverbinding nodig waarop wij nagenoeg alle telefoniemogelijkheden faciliteren en op basis van een ‘pay per use per month’ model. DirectRoute365 is al in meer dan 70 landen beschikbaar met lokale nummers via één beheerplatform en er is gebruik te maken van een toewijzing per gebruiker, nummer, belgroep aan een kostenplaats.

Teams vergaderoplossingen

Vergaderen met
Teams?

Lees meer over een compleet integreerbare oplossing voor
vergaderingen en (online) meetings. 

Meer weten over Teams Meeting Rooms?

Veel gestelde vragen
over Teams Telefonie

Kan ik mijn traditionele telefooncentrale vervangen?

Ja, dit is mogelijk. Het is wel belangrijk goed te kijken naar de functionele behoefte om zo de vertaalslag te maken binnen de toekomstige Teams telefonie omgeving. Wij ondersteunen u graag in deze transitie.

Is er een oplossing voor receptie medewerkers?

Er zijn meerdere mogelijkheden om de receptie te ondersteunen met de juiste functionaliteiten. Laat u door ons adviseren in de mogelijkheden.

Wordt klantcontactcenter functionaliteit ondersteund?

Binnen DirectRoute365 bieden wij een basis contact center oplossing voor een klein bedrag per maand. Rapportages en live wallboard zijn standaard inbegrepen en als agent kan je ook vanuit huis deelnemen.

Welke hardware hebben wij nodig om te bellen?

Er zijn vele soorten headsets en bureautoestellen verkrijgbaar. Afhankelijk van het soort gebruiker (persona’s) adviseren wij hardware op maat.

Is er een minimaal aantal gebruikers om te starten?

Wij richten ons op organisaties met een minimale afname van 50 actieve gebruikers per maand. Voor het activeren van Teams telefonie is er een Microsoft 365 E1 licentie benodigd inclusief Phonesystem licentie.

Back To Top