- info@communicativ.nl
- Ma - Vr: 8.30 - 17:00
Continuïteit is meer
dan een SLA!
// Service Overeenkomst
Technologie verandert snel.
Hoe houd je de organisatie up-to-date met de huidige snelheid van technologieveranderingen? Wij begrijpen dat de kennis of tijd kan ontbreken binnen de organisatie bij het ondersteunen van een escalatie in 2de en/of 3de lijns support.
Om deze vraagstukken te beantwoorden bieden wij de mogelijkheid van een Kwaliteit Service Overeenkomst (KSO). Binnen deze overeenkomst ontvang je toegang tot onze servicedesk specialisten, een vast aantal dagen per jaar een technisch- of functioneel consultant, directe inzet bij een verstoring en toegang tot onze videobibliotheek met handige tips en tricks voor een optimaal gebruik van Microsoft Teams telefonie en/of vergaderkamers.


// Borg je SLA
Wij ondersteunen de volgende omgevingen:
- Microsoft Skype for Business, SBC's, etc.
- Microsoft Teams telefonie
- Teams KCC - Anywhere365, Tendfor, KCC365 ....
- Microsoft Teams vergaderkameroplossingen
- Microsoft Exchange