Telefooncentrale vervangen voor Microsoft Teams

Veel organisaties maken gebruik van een traditionele telefooncentrale. Wanneer dit systeem bijna is afgeschreven, staan ze voor de vraag welk nieuw platform ze moeten selecteren voor hun volgende telefoniesysteem.

De wereld om ons heen veranderd. Het primaire contact kanaal is vaak niet enkel meer op telefonie gebaseerd. Hoe nu verder?

Goed gefundeerde investeringsbeslissing

Communicativ ondersteund organisaties in het maken van hun keuze. We bestuderen de bedrijfsbehoeften, infrastructuur en communicatiepatronen van uw organisatie. Op basis hiervan bieden wij u een gedegen advies inclusief een overzicht van de kosten. Hiermee kunt u een gefundeerde businesscase voorbereiden.

Technologische expertise en productkennis

Technologie├źn, zoals spraak en video via IP, vereisen specialistische kennis voor het systeemontwerp, de implementatie en het onderhoud. Onze medewerkers zijn Microsoft-gecertificeerd op het hoogste niveau en Communicativ wordt beschouwd als een autoriteit op de markt.

User adoption

We zorgen ervoor dat uw personeel goed is opgeleid voordat ze het nieuwe systeem gaan gebruiken. Onze trainers bieden ondersteuning op locatie en daarnaast bieden we ook online trainingsmogelijkheden.

Onze aanpak resulteert in soepele en snellere implementaties, hoge gebruikersacceptatiepercentages en tevreden gebruikers wat resulteert in tevreden klanten.

Video training op maat

Als u bij een organisatie werkt met duizenden medewerkers, is het niet eenvoudig deze medewerkers allen face to face te trainen. Voor deze uitdaging heeft Communicativ een speciale opname studio ingericht. In deze studio maken wij video trainings materiaal op maat. Hierbij wordt het zeer eenvoudig medewerkers iets aan te leren en blijft de boodschap een persoonlijke tint houden.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden of meer voorbeeld video’s bekijken? Neemt u dan contact met ons op via info@communicativ.nl