Ontdek ons Teams telefonie as a service platform DirectRoute 365

// DirectRoute365

Efficiënt, snel geïntegreerd en volledig as a service.

Eenvoudig en snel bellen via Microsoft Teams. Met ons eigen DirectRoute365 platform verreiken wij Microsoft Teams met o.a. telefoonnummers in meer dan 120 landen, bieden wij extra telefonie functionaliteiten als belgroepen, servicedesk, BHV groepsafhandeling, piketdienst, live wachtrij inzichten, koppeling met CRM en ERP systemen, cloud disaster support bij uitval van de Microsoft omgeving en kostenplaatsing per nummer, groep of gebruiker. Een kleine greep uit de mogelijkheden.

Wij waarborgen de continuïteit van uw bereikbaarheid.

// Bereikbaarheid

DirectRoute365 waarborgt communicatie continuïteit.

Een veel gehoorde vraag is “Wat gebeurd er als Microsoft Teams niet meer werkt? Zijn we als bedrijf dan onbereikbaar?”. Heb je zelf geen uitwijk ingeregeld dan ben je als bedrijf onbereikbaar bij uitval van Microsoft Teams. In de DirectRoute365 omgeving hebben wij Cloud Disaster Support ontwikkeld. Deze service leveren wij standaard aan al onze klanten binnen de dienstverlening. Bij een eventuele uitval van de Microsoft cloud omgeving, schakelen wij direct de algemene en groepsnummers door naar andere media kanalen waardoor de klant die belt geen enkele hinder ondervindt en u als organisatie bereikbaar blijft.

// Zelf in-control

ICT kan zelf aanpassingen doorvoeren.

DirectRoute365 is het eigen Teams telefonie as a service platform van Communicativ, dat is ontwikkeld voor een optimale bereikbaarheid, verhoging van de continuïteit en uitbreiding van telefonie functionaliteit.

Meer dan 12 jaar Microsoft-ervaring is verwerkt in deze oplossing. Met enkel een internetverbinding faciliteren wij nagenoeg alle telefonie functionaliteiten. Wel zo makkelijk en op basis van een ‘pay per use per month’ model. DirectRoute365 is in meer dan 120 landen beschikbaar via één ICT beheerplatform en volledig hoog beschikbaar. De ICT afdeling heeft zelf de mogelijkheid om configuraties te veranderen, gebruikers toe te voegen en belgroepen aan te maken.  

Bezoek een van onze Teams telefonie workshops!

// DirectRoute365

Functionaliteiten:

  • Ondersteuning voor o.a. receptie medewerkers en frontline workers
  • Simpel doorverbinden naar collega’s (ook naar extern of mobiel)
  • Kostenplaatsing per gebruiker, nummer of groepsnummer
  • Timeline functie (hoe is het gesprek bij jou terecht gekomen)
  • Eenvoudig openingstijden, wachtrijen en keuzemenu’s aanpassen
  • Belgroepen, BHV, Servicedesk en klant contact centers ondersteunen
  • Live wachtrij inzichten, rapportages en dashboards
  • Klantenkaart koppeling voor elke gebruiker
+
Lokale nummers

Binnen de DirectRoute365 omgeving kunnen wij meer dan 120 landen ondersteunen met lokale nummers.

Onze referenties
120+
// LOB-integratie

Eenvoudig je CRM of ERP klantenkaart koppelen.

Met een Line of Business (LOB) integratie wordt er een koppeling gemaakt met een database, bijvoorbeeld het ERP- of CRM-systeem. Hiermee krijg je de mogelijkheid om bij een inkomend gesprek direct de actuele klantenkaart bij een medewerker te tonen. De medewerker is direct in staat om adequaat en tijdseffectief een binnenkomend gesprek te ondersteunen. Koppeling met o.a. Salesforce, Zendesk, SAP, Dynamics, Exact, Topdesk, ServiceNow en vele andere zijn mogelijk.

Met het Hybride werken is de LOB-integratie steeds belangrijker om onderlinge informatievoorziening optimaal te blijven ondersteunen. De informatie moet hedendaags makkelijk te vinden en te plaatsen zijn voor medewerkers.