Deze week laten wij de gebruikers interface voor frontline worker medewerkers zien vanuit onze eigen applicatie DirectRoute365. DirectRoute365 is onze oplossing voor Teams telefonie as a service en hierin zijn meerdere functionaliteiten beschikbaar die gemist worden in de standaard Teams oplossing. Hoe gaan we om met medewerkers die geen kantoor functie heeft maar bijvoorbeeld in […]
Deze week laten wij de gebruikers interface voor klant contact center medewerkers zien vanuit onze eigen applicatie DirectRoute365. DirectRoute365 is onze oplossing voor Teams telefonie as a service en hierin zijn meerdere functionaliteiten beschikbaar die gemist worden in de standaard Teams oplossing. Hoe mooi is het als je volledig inzicht hebt over hoe eeen gesprek […]
Deze week een basis toelichting over een klant contact center oplossing in Microsoft Teams. Is er een one-size fits all of dienen we hier echt met elkaar te verdiepen in de bereikbaarheidwens. “Be passionate and bold. Always keep learning. You stop doing useful things if you don’t learn.”– SATYA NEDELLA – CEO MICROSOFT Mogelijk dat […]
Deze week gaan we in de stelling wel of niet gecertificeerde Teams apparatuur gebruiken. Waar dien je op te letten en welke praktijk voorbeelden komen wij tegen. “Be passionate and bold. Always keep learning. You stop doing useful things if you don’t learn.”– SATYA NEDELLA – CEO MICROSOFT Mogelijk dat er nog vragen of opmerking […]
Deze week verdiepen we ons het kunnen uitbellen in naam van en ontvangen op naam van. Dit kennen we ook als de Chef Secretaresse schakeling. Hoe werken deze binnen Microsoft Teams telefonie en welke functionaliteit wordt er standaard geleverd. Kan je dit zelf inregelen met je collega? “Be passionate and bold. Always keep learning. You […]
Deze week verdiepen we ons in het vraagstuk belgroepen. Hoe werken deze binnen Microsoft Teams telefonie en welke functionaliteit wordt er standaard geleverd. Zijn er mogelijkheden tot aan- en afmelden van agenten? Hoe werken de rapportage of live wachtrij inzichten? “Be passionate and bold. Always keep learning. You stop doing useful things if you don’t […]
Deze week verdiepen we ons in de mogelijkheden van het doorverbinden met Microsoft Teams telefonie. Warm of koud doorverbinden, welke mogelijkheden zijn er? “Be passionate and bold. Always keep learning. You stop doing useful things if you don’t learn.”– SATYA NEDELLA – CEO MICROSOFT Mogelijk dat er nog vragen of opmerking zijn na het bekijken […]
Deze week verdiepen we ons in het vraagstuk hoe de vast-mobiel integratie kan worden gezien in de nieuwe wereld met Microsoft Teams. Als organisatie heb je nu met de Teams mobile app volledige keuze vrijheid en heb je een optimale bereikbaarhied ingeregeld voor je medewerkers of eventuele externe inhuur. “After all, how we experience the […]
Deze week verdiepen we op de impact van de keuze van de Teams telefonie infrastructuur. Hier kennen we meerdere opties die ook te combineren zijn in een Microsoft365 tenant. We maken onderscheid in Calling Plans, Operator Connect (mobile), Direct Routing en Teams phone as a service (DirectRoute365). “Be passionate and bold. Always keep learning. You […]
Wekelijks gaan wij dieper in op verschillende onderwerpen die van toepassing zijn bij een Teams telefonie of Teams vergaderkamer omgeving. Mogelijk dat er nog vragen of opmerking zijn na het bekijken van deze video’s. Neem dan gerust contact met ons op en wij informeren je graag. “Be passionate and bold. Always keep learning. You stop […]