Deepdive event: Microsoft Teams telefonie en klant contact centers

Wanneer

10/04/2024    
13:30 - 17:00

Waar

Communicativ HQ
Transistorstraat 24, 1322CE, Almere, Almere, flevoland, 1322 CE

Wij nodigen jou en jouw collega’s graag uit voor een deepdive middag gewijd aan Microsoft Teams Telefonie en Klant Contact Center vraagstukken.

Veel organisaties staan op het punt of zijn net overgestapt naar een telefonieoplossing gebaseerd op Microsoft Teams. Hoe richten we nu het klant contact center in? Hoe gaan we om met de juiste rapportage vraagstukken? Hoe integreren we de Line of Business applicaties, denk daarbij aan de CRM- of ERP koppelingen voor de klantenkaart. Hoe gaat AI de klantervaring veranderen? Onze sprekers zullen al deze onderwerpen behandelen tijdens hun presentaties en live demo’s geven.

Agenda:

  • Introductie Communicativ
    • Eric Hartsink geeft de sessie: Het causale verband tussen de klant -,  call center agent -, en supervisor reis!
  • Microsoft’s Visie
    • Aldo Estoppeij, Senior Customer Succes Manager bij Microsoft, deelt zijn inzichten over succesvolle transformatietrajecten naar Microsoft Teams telefonie. Welke infrastructuur mogelijkheden zijn er en hoe heeft CoPilot (AI) invloed op de klantervaring?
  • DirectRoute365
    • Martijn Arrachart, Technical Lead bij Communicativ, neemt je mee in de call-flow vraagstukken bij het inrichten van een klant contact center en receptie bedienpost. Deze worden vertaald en gedemonstreerd in ons Teams telefonie as a service platform: DirectRoute365.
  • Luware gecertificeerd Microsoft Teams klant contact center
    • Hugues van Doosselaere, Partner Manager Benelux bij Luware, neemt je mee in de ongekende mogelijkheden van het Luware Nimbus KCC platform. Luware is de eerste volledig gecertificeerde Microsoft Teams klant contact center oplossing met meer dan 600 klantreferenties, waarvan +/-100 in de financiële sector (SOC 2 Type II, ISO9001 en 29001). Tijdens deze sessie worden de volgende functionaliteiten behandeld;
      • Advanced skill based routing
      • Last agent en Time based routing
      • Webchat / e-Mail integratie
      • CRM en ERP integraties
      • Rapportage en Service level
      • Call recording, whisper, interventie- en meeluister mogelijkheden
      • Receptie bedienpost mogelijkheden
  • Technologie partner
    • Onze partner Jabra zal in deze sessie een demo geven en de verschillen laten ervaren tussen de diverse Microsoft gecertificeerde modellen headsets, geoptimaliseerd voor receptie- en klant contact center medewerkers.
  • Experience Tour
    • Zie het in actie! Na de inspirerende sprekers maak je een Experience Tour langs diverse Microsoft Teams Rooms opstellingen. Onze partner Jabra is ook aanwezig om meer te vertellen over hun Meeting Rooms oplossingen.
  • Netwerken
    • Na afloop is er tijd om verdiepende vragen te stellen en te netwerken met andere organisaties.

 

Datum & Tijdstip:

  • Woensdag 10 april 2024
    • 13.30: Inloop
    • 14.00: Start programma (volledig in het Nederlands)
    • 17.00: Afsluiting

Locatie:
Communicativ Microsoft Experience Center, Transistorstraat 24, 1322 CE te Almere

Inschrijven:
Wil je deze sessie bijwonen schrijf je dan in bij onze collega Jurgen Tukker door op onderstaande te klikken.

Inschrijven bij JURGEN TUKKER

*sessies zijn in het Nederlands

Author

Mesh Avatar