Volledige telefoonsysteemfunctionaliteit binnen Microsoft Teams!

Microsoft Teams heeft de manier waarop we communiceren en samenwerken veranderd. Hoewel de behoeften van de meeste organisaties aan het veranderen zijn, zijn traditionele functies zoals IVR, responsgroepen, ACD-groepen met de langste inactieve berichten, afwezigheidsberichten, mobiele ondersteuning, enz. nog steeds nodig.

Microsoft introduceert nieuwe telefoniefuncties sneller dan de meeste organisaties kunnen bijhouden. Dit kan een probleem vormen, omdat bedrijven afhankelijk zijn van hun gespreksstromen om hun activiteiten uit te voeren. Ze moeten er zeker van zijn dat het telefoonsysteem altijd werkt zoals gepland.

Organisaties hebben ook moeite om volledig gebruik te maken van de Direct Routing-oplossing van Microsoft voor Teams. Velen willen graag overstappen naar een complete cloudgebaseerde oplossing, maar krijgen te horen dat ze on-premise gateways of Session Border Controllers (SBC’s) nodig hebben om hun lokale nummers of SIP-trunk aan te sluiten.

Eric Hartsink – CEO van Communicativ legt uit:

“Veel Telco’s beweren dat ze een Microsoft Teams Direct Routing-oplossing aanbieden. Maar in werkelijkheid is het niets meer dan een aantal lokale telefoonnummers die zijn verbonden met hun back-end en uw cloud-tenant van Office 365 Teams. Als u extra functies nodig heeft, zullen ze u proberen hun kostbare gehoste Skype for Business oplossing met ACD-module te verkopen.

Met de roadmap van Microsoft voor Skype for Business in het achterhoofd, willen veel klanten hun investering graag voor de lange termijn veiligstellen. Ze eisen een kosteneffectieve, eenvoudig te gebruiken en toekomstbestendige oplossing. Voor deze klanten bieden we nu DirectRoute+ aan “.

DirectRoute+ Service

DirectRoute+ is een cloudoplossing voor volledige cloud die volledig is geïntegreerd met Office 365 en Microsoft Teams. Geen on-premise apparatuur meer, geen gedoe en 99% van alle traditionele telefoniefuncties die beschikbaar zijn.

Beschikbare functies:

  • IVR
    • Meerdere IVR-routeringsopties
    • Eenvoudig schema voor openingstijden
  • ACD -groepen
    • Wachtrij prioriteitsoproep
    • Longest idle
    • en meer
  • Display Caller ID – ook via ACD-groepen die reageren
  • Integratie van groepsbeschikbaarheid binnen Teams-groep
  • Drempelinstelling met visuele aandacht binnen Teams-groep
  • Wallboard of dashboard voor inzicht in de wachtrij met live monitoring
  • Agent statistieken
  • Serviceniveau statistieken
  • Mobiele oproep bevestiging integratie> Geen privé voicemailberichten voor mobiele agenten
  • Rapportage
  • en nog veel meer functionaliteiten
  • Eindgebruiker werkt alleen met Microsoft Teams-client (geen extra clients nodig)
  • 2500 minuten in ons binnenland belplan
  • 2500 minuten in ons internationale belplan
  • Lokale nummers beschikbaar voor meer dan 50 landen

Eenvoudige tarieven:

De prijs van het DirectRoute+ belplan is gebaseerd op het totale aantal actieve gebruikers en start met € 7,90 per gebruiker per maand.
Deze kosten gaan gestaffeld naar beneden bij meerdere actieve gebruikers of nummers.
ACD groep is € 30,00 per maand.

Uw partner in communicatie en samenwerking!

Is uw telefooncentrale afgeschreven?

Vraag een demo van onze Direct Route+ telefoondienst en migreer naar een Microsoft Teams-telefoonsysteem.

+31 85 2100 837