skip to Main Content
DirectRoute365

Eenvoudig en snel bellen via Microsoft Teams. Met ons eigen DirectRoute365 platform verreiken wij  Teams met o.a. telefoonnummers (70+ landen), extra telefonie functionaliteiten als belgroepen, servicedesk, BHV groepsafhandeling, piketdienst, live wachtrij inzichten, koppeling met CRM en ERP systemen, cloud disaster support bij uitval Microsoft omgeving en veel meer mogelijkheden. Efficiënt en snel geïntegreerd en volledig as a service. Wij waarborgen de continuïteit van uw bereikbaarheid.

Vraag direct een demo aan

DirectRoute365 waarborgt
communicatie continuïteit

Een cloud oplossing heeft voor- en nadelen. Een veel gehoorde vraag is “Wat gebeurd er als Microsoft Teams niet werkt? Zijn we als bedrijf dan onbereikbaar?”. Het antwoord is vrij eenvoudig. Heb je zelf geen uitwijk ingeregeld dan ben je als bedrijf onbereikbaar bij uitval van Microsoft Teams. In de DirectRoute365 omgeving hebben wij special voor dit continuïteitsvraagstuk Cloud Disaster Support ontwikkeld. Deze service leveren wij standaard aan al onze klanten binnen deze dienstverlening. Bij een eventuele uitval van de Microsoft cloud omgeving schakelen wij direct de algemene en groepsnummers door naar andere media kanalen waardoor de klant die belt geen enkele hinder ondervindt en u als organisatie bereikbaar blijft. 

DirectRoute365 functionaliteiten o.a.:

  • Rechtstreeks lokaal nummer voor iedere gebruiker in meer dan 70 landen 
  • Cloud Disaster support en volledig hoog beschikbaar
  • Klant contact center functionaliteiten  
  • Live wachtrij inzichten, wallboard en rapportages
  • Eenvoudig openingstijden, wachtrijen en keuzemenu’s aanpassen
  • Optimaal thuiswerken met gelijke functies als kantoor
  • Zelf makkelijk aan en afmelden voor een belgroep
  • Kostenplaatsing naar keuze
  • Beheer portaal voor de (eigen) ICT afdeling
  • Volledige integratie in de Teams cliënt
  • BHV groep inrichting
  • Mobiele telefoon integratie voor KCC groepen
  • Gratis training video’s

Kennismaken met
bellen via Teams?

Wij laten graag een demo zien.

Vraag gratis een demo aan

Voordelen van DirectRoute365

  • Breidt volledig gecertificeerd de mogelijkheden van Microsoft 365 uit met alle denkbare telefonie functionaliteiten
  • Ondersteun de kantoormedewerkers, receptie en klant contact medewerkers vanuit één applicatie
  • Telefonie, chat, video en bestanden in één applicatie
  • Lage kosten zonder voorfinanciering
  • Vast bedrag en schaalbaar per maand
  • Overal bereikbaar 
  • Uitgebreide integratie met CRM of ERP (klanten kaart pop-up)

Telefonie as a service

DirectRoute365 is het eigen Teams telefonie as a service platform van Communicativ dat is ontwikkeld voor een optimale bereikbaarheid, verhoging van de continuïteit en uitbreiding van telefonie functionaliteit.
Meer dan 11 jaar Microsoft-ervaring is verwerkt in deze oplossing. Met enkel een internetverbinding faciliteren wij nagenoeg alle telefonie mogelijkheden. Wel zo makkelijk en op basis van een ‘pay per use per month’ model model. DirectRoute365 is in meer dan 70 landen beschikbaar via één ICT beheerplatform en volledig hoog beschikbaar.

LOB-integratie

Met een Line of Business (LOB) integratie wordt er een koppeling gemaakt met een actieve database van de klant bijvoorbeeld het ERP- of CRM-systeem. Hiermee krijg je de mogelijkheid om bij een inkomend gesprek direct de actuele klanten kaart bij een medewerker of agent te tonen. De medewerker of agent is direct in staat om adequaat en tijdeffectief een binnenkomend gesprek te ondersteunen. Koppeling met o.a. Salesforce, Zendesk, SAP Dynamics, Exact, Topdesk, ServiceNow en vele andere zijn mogelijk.

Met het Hybride werken is de LOB-integratie steeds belangrijker om onderlinge informatievoorziening optimaal te blijven ondersteunen. Het gesprek tijdens een bakje koffie met je collega is niet meer van toepassing. De informatie moet hedendaags makkelijk te vinden en te plaatsen zijn voor medewerkers.

Meer weten over Teams Meeting Rooms?

Veel gestelde vragen
over DirectRoute365

Kan ik mijn traditionele telefooncentrale vervangen?

Ja, dit is mogelijk. Het is wel belangrijk goed te kijken naar de functionele behoefte om zo de vertaalslag te maken binnen de toekomstige omgeving. DirectRoute365 ondersteund ook fax en analoge connecties voor bijvoorbeeld een intercom systeem.

Is er een oplossing voor receptie medewerkers?

Ja er is een oplossing voor receptie medewerkers. Daarnaast is het ook mogelijk de receptie medewerkers met extra tools uit te breiden afhankelijk van het vraagstuk. Hierbij maken we gebruik van PeterConnects of Tendfor die op ons DirectRoute365 platform kan worden geactiveerd.

Wordt klantcontactcenter functionaliteit ondersteund?

Binnen DirectRoute365 bieden wij een basis klant contact center oplossing voor een klein bedrag per maand. Rapportages en live wallboard zijn standaard inbegrepen en als agent kan je ook vanuit huis deelnemen. Makkelijk aan en afmelden voor de belgroep en als Supervisor een goed overzicht over je (remote) team. Je kan de functionaliteiten ook uitbreiden met de applicaties van Anywhere365 of Tendfor. Ons platform ondersteund beide applicaties.

Welke hardware hebben wij nodig om te bellen?

Afhankelijk van je wensen zijn er diverse soorten headsets en bureautoestellen verkrijgbaar. Wij kijken naar het gebruik en leveren advies.

Is er een minimaal aantal gebruikers om te starten?

Wij richten ons voor deze oplossing op organisaties met een minimale afname van 50 actieve gebruikers per maand. Voor het activeren van Teams telefonie is er minimaal een Microsoft 365 E1 licentie benodigd inclusief de Teams Phonesystem licentie.

Back To Top