HET NIEUWE COMMUNICEREN MET MICROSOFT SKYPE FOR BUSINESS

De kracht van elke organisatie is communicatie. Het nieuwe Microsoft Skype for Business, voorheen Microsoft Lync, is een uniform communicatieplatform die zich heeft bewezen als de vervanger voor de traditionele telefoniecentrale. Skype for Business integreert alle communicatievormen in één platform en maakt het zo mogelijk voor organisaties gebruiksvriendelijk en efficiënt te communiceren met hun relaties.

Overal in contact

Organisaties willen een moderne werkplek die zowel plaats als tijdsafhankelijk is. Met Skype for Business kunnen gebruikers overal waar ze over een netwerkverbinding beschikken veilig met hun relaties communiceren. Bovendien wordt Skype for Business automatisch aangepast aan de netwerkkwaliteit zodat werken op remote locatie geen enkel probleem is. Any place, any time, any person!

Het apparaat van uw keuze

Skype for Business maakt communicatie eenvoudiger in een consistente, vertrouwde omgeving die beschikbaar is op Windows-pc’s, Windows Phone en smartphones met iOS en Android. De nieuwe ingesloten Skype for Business-app voor Windows 10 en Windows RT biedt een naadloze aanraakfunctionaliteit.
  • Windows
  • iOS
  • Android

Skype for Business onderweg

Skype for Business’ van Microsoft wordt wereldwijd gebruikt door miljoenen werknemers en -gevers, zowel op kantoor als onderweg. Volvo Car zet connectiviteit op 1 door het aanbieden van ‘Skype for Business’ van Microsoft in de Volvo 90-serie. Zo maakt Volvo Car het mogelijk om zonder moeite vergaderingen bij te wonen vanuit de auto zonder dat hier een smartphone nodig voor is. Volvo maakt dit nu als eerste autofabrikant mogelijk

Skype for Business add-ons

Contact Center

Een klantcontactcenter (KCC) oplossing of Automatic Call Distribution (ACD) software is een logische vervolg stap bij het uitbreiden van de communicatie mogelijkheden met een Microsoft Skype for Business platform. Het standaard Skype for Business platform is vaak te simpel voor het klantcontactcenter van uw organisatie. Door de toevoeging van uitgebreide klantcontactcenter software is Skype for Business te gebruiken zoals uw werknemers gewend zijn van de traditionele telefooncentrales maar dan met extra functionaliteiten om het gebruiksgemak te vergroten.

 

SIP Trunk

Skype for Business telefonie maakt gebruik van het internet maar kan ook via een vast telefonienetwerk. Om met Skype for Business te telefoneren via het vaste telefonienetwerk is een koppeling nodig. Dit is mogelijk via een SIP trunk en bestaande ISDN-lijn gateways. Communicativ biedt u meerdere mogelijkheden om zo tot het beste resultaat voor uw organisatie te komen.

 

Skype for Business UC Analytics

Adoptie overzicht houden binnen Skype for Business blijkt vaak een probleem te zijn.  Doormiddel van analytics is het mogelijk makkelijk in te zien hoeveel users momenteel gebruik maken van Skype for Business en hoeveel SIP trunks er gebruikt worden. Code Analytics monitort alle gesprekinformatie wat het mogelijk maakt door gebruik van real-time informatie te zien hoe productief het bedrijf en afzonderlijke users bezig zijn.

 

Skype for Business in uw organisatie? Bel ons Wij bellen u